Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Bezpieczne zakupy
  • Różne formy płatności
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy (10 dni na zwrot towaru)
  • Szyfrowane dane i transakcje
Producenci
Dieta Kopenhaska - główne założenia 0

Dieta Kopenhaska - dla kogo?

Zastanawiasz się jak szybko schudnąć? Wiesz, że potrzebujesz diety na redukcje masy ciała, jednak nie jesteś pewny/a którą wybrać? W internecie można znaleźć mnóstwo różnych diet na odchudzanie ,najpopularniejsze z nich to dieta dukana,niskowęglowodanowa, lekkostrawna, śródziemnomorska, ketogeniczna,1000 kcal,kapuściana oraz kopenhaska.Dziś przyjrzymy się tej ostatniej.

Skąd nazwa tej diety?

Nazwa dieta kopenhaska pochodzi ze stolicy Danii , gdzie podobno wynaleziono tą dietę.Mimo , że ma 100 % pewności, czy faktycznie została stworzona przez duńskich lekarzy utarło się tak ją nazywać.Inną nazwą dla tej diety jest dieta 13 dniowa, ze względu na fakt iż tyle właśnie czasu powinna trwać.

Ostrożności w stosowaniu

Trzeba zwrócić uwagę na fakt iż dieta kopenhaska jest bardzo restrykcyjną dietą i choć może wydawać się to dziwne będąc na tej diecie nie powinniśmy uprawiać sportu, aby uniknąć przykrych dolegliwości wyniszczenia organizmu,omdleń, przemęczenia.Jest to dieta , która powinna być ściśle przestrzegana.

Korzyści jakie może Nam przynieść

Pomimo tego iż dieta trzynastodniowa, ma swoje grono zarówno zwolenników jak i przeciwników, odpowiednio, gruntownie przestrzegana może przynieść Naszemu organizmowi sporo korzyści.Będą na tej diecie możemy liczyć na szybką utratę (13 dni) od kilku do nawet kilkunastu kilogramów.Oprócz tego , że schudniemy, możemy również odczuć korzyści w wyregulowaniu Naszego metabolizmu.

Restrykcyjne zasady, które trzeba konsekwencje przestrzegać będą c na tej diecie:

  • Spożywaj tylko od 600 do 800 kcal na dobę.
  • Zjadaj tylko 3 posiłki dziennie w konkretnych godzinach ( dopuszczalny odstęp to pól h ), śniadanie : 8-9 rano,obiad 9-12,kolacja 16-18
  • Przestrzegaj jedzenia konkretnych produktów (warzywa,jaja,chude mięso,nieduże ilości owoców,nieduże ilosci cukrów prostych,unikać tłuszczy i węglowodany złożone, dopuszczalna kawa)
  • Kategorycznie zabronione jest spożycie produktów zakazanych (alkohol,podjadanie między posiłkami,słodycze , chipsy itd)
  • Powinieneś zrezygnować z aktywności fizycznej aby zapobiec przemęczeniu.Będąc na diecie kopenhaskiej i tak będziesz bez energii...Powinieneś dużo odpoczywać

Krótkie podsumowanie:

Uwaga, zanim zdecydujesz się skorzystać z diety kopenhaskiej powinieneś wiedzieć, że jej zalecenia nie są zgodne z Instytutem Żywności i Żywienia.Nie są również zgodne z zaleceniami diet niskokalorycznych, które sugerują spożywanie co najmniej 800 kcal na dobę.Warto zastosować taką dietę po konsultacji z lekarzem, bądź ostrożny/a przy stosowaniu tej diety.

 

 

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl